6 typů chování, pro které se vám lidé vyhýbají (a jak to změnit)

332
Foto: Pixabay.com

„Chování je zrcadlo, v němž každý ukazuje svou tvář.“ – Johann Wolfgang von Goethe

Všichni vyjadřujeme jeden nebo více typů chování, které vytlačují lidi pryč nejméně jednou, ne-li vícekrát v životě. Je to lidská povaha, za kterou bychom se neměli stydět.

Samotné uznání, že jste měli jeden nebo více těchto rysů, je dobrým krokem k tomu, abyste je odstranili ze svého života a umožnily pozitivnímu myšlení vstoupit do života. Většinu času si lidé nemusí vůbec uvědomovat, že vytlačují ostatní pryč ze svého života.

Existuje na to několik důvodů, kterým se tento článek věnuje a jak je můžete zvrátit.

1. Sobectví

Není pochyb o tom, že by svět mohl vychovávat šetrnějších a laskavějších lidí. Malé gesto nezištnosti může udržovat lidi, na kterých vám záleží ve vašem životě. Lidé jsou od přírody intuitivní bytosti a mohou cítit, pokud něco děláte se sobeckým záměrem.

K tomu abyste mohli žít šťastný život je třeba naučit se ho žít a rozvíjet se s ostatními, a to vyžaduje rozdávání části sebe sama, aniž byste chtěli něco na oplátku.

Ironií je, že pokud rozdáváte lidem něco ze sebe, aniž byste od toho něco očekávali vrátí se vám to zpět, a ještě mnohem více. Takže pokud budete potřebovat požehnání jednoduše změňte své vnímání a jděte za požehnáním.

2. Namyšlenost

Projevem namyšleného chování je vytlačování lidí z vašeho života při jakékoliv sociální situaci. Je skvělé, když hovoříme o sobě, pokud je to zábavné a autentické.

Je snadné rozpoznat rozdíl. Přesto, co může zobrazovat hlavní proud médií neexistuje jediná osoba na celém světě, která by byla centrem celého vesmíru.

Je vždy dobrý nápad nechat ostatní lidi v centru jejich pozornosti a zvážit důsledky svých rozhodnutí a činů vůči nim s cílem podpořit zdravý vztah. Praskněte svou nafouknutou bublinu, ve které žijete a pokuste se komunikovat a pochopit potřeby i štěstí lidí, které máte kolem sebe.

3. Samo-spravedlnost

Někdy mají lidé tendenci hodně přemýšlet o sobě a své víře … ve skutečnosti příliš vysoko. Může to vést k porovnávání se s ostatními, aniž byste o tom věděli.

V některých případech jdou ega některých lidí tak daleko, že záměrně chtějí jiných degradovat. Ale to je falešný způsob, jak žít a získat respekt.

Pokud to chcete změnit, člověk musí pochopit, že všichni jednotlivci stanovují jiný standard o tom, jak chtějí žít svůj život – a to je v pořádku. Všichni máme jedinečnou hodnotu a nikdo není lepší než kdokoli jiný. Respektujte to a uznávejte ostatních tak, jak uznáváte samých sebe.

4. Perfekcionismus

Lidé nejsou dokonalí. Jsou nuceni dělat chyby, a to je přesně to, co lidi dělá zvláštních. Jsou schopni využít neúspěch k tomu, aby se z něj poučili. Očekávání dokonalosti od ostatních je nespravedlivé, když vy sami nemáte žádný způsob, jak zajistit, že všechno, co děláte, je perfektní.

Umožněte si malý prostor a uznejte, že lidé dělají chyby. Snaha o dokonalost je nereálná, ale usilovat o dokonalost ve všem může udělat váš život plnohodnotným.

5. Chronické stěžování

Šťastní a úspěšní lidé se velmi nestěžují. Na druhou stranu se zdá, že chroničtí stěžovatelé mají vždy prostor říct něco negativní … i když lidé kolem nich jsou šťastní!

My všichni máme různé okolnosti, které se nám v životě odehrávají, ale nakonec jsou tyto okolnosti naše – spravedlivé nebo nespravedlivé, chtěné nebo nechtěné. Namísto ztěžování se, které nikam nevede, hledejte řešení na své problémy.

6. Cynismus

Jedním z nejvíce zatěžujících chování je cynismus. Neexistuje žádný způsob na to, jak zjistíte výsledek čehokoliv, aniž byste tomu dali šanci.

Nezapomeňte dát lidem výhodu pochybnosti před skokem do unáhlených závěrů. Pozitivní myšlení může přinést nové způsoby myšlení a žití na jakoukoliv cynickost. Může to zcela změnit váš život, protože když věříte ve více možností, vytvoří se.

Zdroj: https://www.powerofpositivity.com/

Časopis Ve hvězdách si lze předplatit prostřednictvím non stop linky předplatného + 420 777 157 435, e-mail: info@astrolife.cz (roční předplatné 210 Kč, na 2 roky 420 Kč), pro Slovensko na telefonních číslech +420 249 893 566, 3563, +420 800 188 826, e-mail: objednávky@ipredplatne.cz